Sunday, July 8, 2018

Untuk Signal Free Join Group Telegram telegram.me/forexji

Program ROI yang disediakan:

Anda Boleh beli 1 Lot = RM420 (= USD100). Untuk Investment ini anda akan dapat signal free seumur hidup. Setiap hari anda akan dapat 2-5 signals dengan high profit probability. 

Selain itu, anda akan di bayar 5% iaitu USD5/bln untuk 12 Bulan pertama. 

Mungkin ia nampak macam scam, tapi saya akan terangkan bagaimana ia dilakukan dalam group telegram nanti. Ia hanya untuk 20 orang Pertama. Dengan 20 orang ini saya akan share cara signal itu di generate sehingga group members boleh bincang sesama mereka dan trade dengan sendiri dengan yakin. 

Saya tak akan suruh anda membeli apa2 EA/Buku/produk berkaitan. 

Jika minat telegram/whatsapp saya di 0166893054 (ForexJi)

1 comment:

  1. Selamat siang,
    Perkenalkan nama saya Okta dari Forexmart

    Forexmart adalah Broker dari Eropa yang teregulasi CySEC (Cyprus Securities and Exchange Commission, license number 266/15) dan kami tertarik untuk menawarkan kerjasama kepada anda.
    Bisa saya meminta nomor kontak untuk menghubungi anda lebih lanjut?
    Anda dapat mengontak saya di 08111622285 / okta@forexmart.com

    Terima Kasih
    Okta
    Business Development

    ReplyDelete